درخواست عضویت کارجو<br/><br/>کارجوی گرامی،<br/>شما می توانید با عضویت درسایت (پرتال) مشاغل البرز بزرگترین بانک اطلاعات تلفن و مشاغل استان البرز ازخدمات ذیل است locopoc jobs jobs
درخواست عضویت کارجو<br/><br/>کارجوی گرامی،<br/>شما می توانید با عضویت درسایت (پرتال) مشاغل البرز بزرگترین بانک اطلاعات تلفن و مشاغل استان البرز ازخدمات ذیل است locopoc jobs jobs
ارسال شده توسط : سارا امیدوار
همه آگهی های این کاربر
٠٩٣٠٠٠٠٠٠٠
قیمت : 0 تومان
ارسال شده توسط : سارا امیدوار
تلفن: ٠٩٣٠٠٠٠٠٠٠
پرسش از آگهی دهنده
پرسش
نام
پست الکترونیک
پرسش خصوصی
ارسال ارسال شد
قیمت
0 تومان
درخواست عضویت کارجو

کارجوی گرامی،
شما می توانید با عضویت درسایت (پرتال) مشاغل البرز بزرگترین بانک اطلاعات تلفن و مشاغل استان البرز ازخدمات ذیل استفاده نمایید :

1- باعضویت شما درسایت مشاغل البرز ، اطلاعات شما دراختیار کلیه کارفرمایان دربخش های مختلف اقتصادی (دولتی ، خصوصی و تعاونی ) که ازامکانات این سایت جهت استخدام نیرو وطرح های خود استفاده می کنند قرارخواهد گرفت و شما شانس بیشتری برای دستیابی به شغل مورد نظر خود خواهید داشت .


2- شما قادر خواهید بود تا رزومه مناسب و مطابق با استانداردهای موجود برای خود آماده نمایید وباساده ترین شکل برای کارفرمایانی که خود مایل هستید آن را ارسال دارید.


3- شما قادر خواهید بود ازامکانات خبرنامه الکترونیک و سرویس پیام کوتاه جهت کسب خبرهای لازم استخدامی با امتیازات ویژه استفاده نمایید.


4- سایت مشاغل البرز برنامه های جامعی را برای ارائه خدمات به شما تدارک دیده است که تنها شرط آن عضویت درسایت است .


--------------------------------------------------------------------------------------------------


پس در صورت تمایل رزومه خود را به پست الکترونیک AlborzJobs@gmail.com ارسال نمائید .

اطلاعات شما پس از تایید از سمت گروه مشاغل البرز در بانک اطلاعات مشاغل البرز ثبت و به شما اعلام خواهد شد .


-------------------------------------------------------------------------------------------------


اکنون که با خدمات این سایت آشنا شده اید خواهشمند است درصورت تمایل به عضویت شرایط ذیل را مطالعه فرمایید:

الف - گروه مشاغل البرز با دریافت اطلاعات مربوط به شما مجاز خواهد بود آنها را دراختیار کلیه کارفرمایانی که دارای فعالیت قانونی هستند و فعالیت آنها با ضوابط این شبکه انطباق دارد قراردهد.

ب - گروه مشاغل البرز متعهد می شود جزبه منظور استخدام واطلاع رسانی های منطبق باسیاست های این شبکه ، ازارائه مشخصات ثبت شده به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر خودداری نماید .

ج - کارجویان درمراجعه به شرکت ها وموسسات باید خود بررسی های لازم را ازنظر انطباق فعالیت آنها با ضوابط قانونی کشور بنمایند ودرصورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را به مراجع ذیربط و گروه مشاغل البرز اطلاع دهند.

د- گروه مشاغل البرز هیچگونه مسوولیتی درمورد توافق های مابین کافرمایان و کارجویان درمواردی ازجمله مراحل استخدامی ، حقوق و مزایا و تعهدات طرفین ندارد .

ه -ارائه خدمات گروه مشاغل البرز کاملا رایگان است و هیچ کارفرمایی تحت عناوین مختلف نباید از کارجویان درخواست واریز وجه جهت استخدام نماید ،از کارجویان محترم درخواست می شود درصورت مشاهده هرگونه تخلفی دراین مورد مراتب را به گروه مشاغل البرز اطلاع دهند .

و – کارجویان متعهد می شوند که درارائه مشخصات خود نهایت صداقت و امانت را رعایت نمایند . درصورتی که خلاف این مساله ثابت گردد . مدیریت این سایت از ارائه هرگونه خدماتی خودداری خواهد نمود .


-------------------------------------------------------------------------------


اکنون که شرایط عضویت دراین سایت را مطالعه نمودید خواهشمند است درصورتیکه مایل به عضویت هستید از طریق لینک http://AlborzJobs.com که در پائین تصویر این آگهی و در انتهای این آگهی موجود است از این سایت بازدید نمائید و از امکانات و خدمات و اهداف این سایت ( پرتال ) ملی اطلاعات بیشتری کسب نمائید .

و یا درقسمت ذیل خیلی راحت و سریع می توانید با گروه مشاغل البرز مکاتبه نمائید و موافقت خود را جهت ثبت مشخصاتتان در بانک اطلاعات مشا
ارسال به ایمیل : شماره ذخیره شده برای عضویت در ایمیل
ارسال به ایمیل جدید
ایمیل فقط یک ماه آگهی‌های مرتبط را برای من ارسال کن
ثبت ثبت شد
ایمیل فرستنده
ایمیل گیرنده
پیغام
ثبت ثبت شد
توضیحات بیشتر
ثبت ثبت شد
ارسال به شماره : شماره ذخیره شده برای ارسال پیامک
ارسال به شماره جدید
شماره خود را وارد کنید
+98
ثبت ثبت شد
عزیز، درود!
انتخاب شهر
همه گروه‌ها
همه گروه‌ها
استخدام
املاک
بخش ویژه دانشجویان
تور
خدمات
خرید و فروش کالا
دیجیتال
صنعت
ماشین و خودرو