هیچ عکسی گذاشته نشده است. (درخواست تصویر)
ارسال شده توسط : زیگما ارتباط
تلفن: 09127193660
پرسش از آگهی دهنده
پرسش
نام
پست الکترونیک
پرسش خصوصی
ارسال ارسال شد
قیمت
تماس بگیرید (درخواست قیمت)
شرکت سانا تلکام با کادری مجرب و حرفه ای با سابقه طولانی در زمینه نصب و راه اندازی خدمات مخابراتی ویپ (سانترال ویپ) در استان البرز فعالیت گسترده ای را انجام می دهد.
اغلب شرکت هایی که با تماس های درون سازمانی ، شهری و بین المللی سر و کار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند ، به دلایل مختلفی ترجیح می دهند که برای برخورداری از ارتباطات صوتی مدیریت شده ، از خدمات VOIP استفاده کنند.به دلیل مبتنی بر شبکه بودن سیستم ویپ ، می توان از تمامی ظرفیت های شبکه استفاده کرد و علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و دیتا را نیز رد و بدل کرد.به همین خاطر ، راه اندازی VOIP شامل امکانات جذاب و مختلف می باشد که موجب استقبال مدیران شرکت ها در بهره مندی از این تکنولوژی شده است.
سازمان ها با راه اندازی VOIP قادر خواهند بوده یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه سازی آن با نرم افزار crm ، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.
مدیران شرکت ها با بهره گیری از مشاوران و خدمات تخصصی شرکت سانا تلکام نصب و راه اندازی VOIP و پیاده سازی امکاناتی مثل صف تماس ، پاسخگویی خودکار ، صندوق پستی ، نظرسنجی از مشتریان و ده ها قابلیت دیگر در خدمات ویپ ، می توانید به صورت حرفه ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آن ها بردارید.
با استفاده از خدمات VOIP شرکت سانا تلکام ، با یک تیر چند نشان خواهید زد و ارتباطی بسیار ارزان ، باکیفیت و ایمن را با کارمندان و مشتریان خود تجربه خواهید کرد و با راه اندازی VOIP قادر خواهید بود از هر کجای دنیا حتی با گوشی هوشمند خود نیز به سرویس VOIP دسترسی داشته باشید.

شماره تماس : 62806-021
شماره همراه : 09127193660
ارسال به ایمیل : شماره ذخیره شده برای عضویت در ایمیل
ارسال به ایمیل جدید
ایمیل فقط یک ماه آگهی‌های مرتبط را برای من ارسال کن
ثبت ثبت شد
ایمیل فرستنده
ایمیل گیرنده
پیغام
ثبت ثبت شد
توضیحات بیشتر
ثبت ثبت شد
ارسال به شماره : شماره ذخیره شده برای ارسال پیامک
ارسال به شماره جدید
شماره خود را وارد کنید
+98
ثبت ثبت شد
عزیز، درود!
انتخاب شهر
همه گروه‌ها
همه گروه‌ها
استخدام
املاک
بخش ویژه دانشجویان
تور
خدمات
خرید و فروش کالا
دیجیتال
صنعت
ماشین و خودرو